Kuruyan akrilik boya nasıl kullanılır? Bazı şeyler vardır, insanın elinde değilken bile içine işler. Benim için o şeylerden biri hep boya oldu. Özellikle de akrilik boya. Kayseri’de yaşıyorum, kışları sert, yazları kurak bir şehirde; belki de bu yüzden boyanın kuruması bana her zaman biraz daha “gerçek hayat” gibi gelmiştir. Çünkü burada her şey biraz hızlı kurur: sokaklar, eller, hatta bazen insanın içi. O gün de öyle bir gündü. İçimde uzun zamandır biriktirdiğim bir şey vardı ama adını koyamıyordum. Kendimi odaya kapattım, masanın üstüne eski defterimi açtım. Yanına da yıllar önce aldığım akrilik boyaları koydum. Kutuyu açtığımda içimden bir şey koptu.…
Yorum Bırak